بچه های کنکوری حتمابیاین تو!!
نويسندگان

دیفرانسیل و حسابان و ریاضیات پایه:به نظرمن ده استادخیلی خوبه یه نمه فقط سطحش بالاست ولی درکل مطالب جالبی داره وهیچ موقع خسته نمیشیدمن هم ده استادرومیخوندم وخوشخوان که خیلی عالیه ولی بایدبگم که خوشخوان سطحش بالاست وفقط واسه تیزهوسان واونایی که حسابان روخوب بلدن هستش ومن میدونم که همتون درس خونین.وتواین کتاب جواب های سوالات خیلی مختصره واگه حسابانت فول نباشه هیچی سردرنمیاری.

واسه اونایی که حسابانشون درسطح متوسطه کتاب کوله پشتی(عباس مرادی) میگن خوبه وخسته کننده نیست.

براهندسه من خودم شخصاگاج سفیدروخوندم و خیلی کتاب بیستییه وانواع تست روداره و واقعاباهاش حال میکنی وراحت بینیه هندسه روبه خاک میمالید

ریاضیات گسسته و جبر و احتمال:

خیلی سبز: برای کسایی که هم درک ریاضیشون قویه و هم از اون آدمایی هستن که میخوان چندتا کتاب تست بزنن. (تعداد تست هاش بیش از حد زیاده) به نظر من می تونه مکمل خوبی برای گاج سفید باشه(برای اونایی که میخوان گسسته رو ۱۰۰ بزنن)

کتاب کم حجم و مقوی خیلی سبز: میتونه کتاب خیلی خوبی باشه از نظر جزوه. باید یه کتاب تست مثل آبی قلمچی هم کنارش باشه.

گاج سفید: یه کتاب مختصر و مفید برای کسایی که میخوان تو وقت کم، بهترین نتیجه رو بگیرن. (چون تستهای مادر و اصله کاری رو ستاره دار کرده، در ضمن درس رو تو قالب درسنامه تو پاسخ تشریحی گفته. به زبون ساده.)

در مورد این کتاب: کتاب خوبیه، نویسندش هم باحاله و از نوشتنش خیلی خوشم میاد، ولی خب دقیقا اونی نبود که می خواستم.

در مورد این کتاب : یک کتاب عالیییی با یه شخصیت مجازی!!! به نظرم به سطح قابل قبولی از آمادگی می رسونه شمارو و غول گسسته رو میشکونه

نشر الگو : کتاب خوبیه! هم توضیح درسش خوبه هم تستهاش. (جبر و احتمالش تو یه جلد جداست)

خوشخوان: این هم مثل نشر الگو ، با این تفاوت که یکم سطحش بالاتره و بدرد بچه های باهوش میخوره.
 

شیمی
برای شیمی شما باید سطر به سطر کتاب درسی رو حفظ باشید، مخصوصا حاشیه های کتاب که البته کتابای تست اونا رو خوب پوشش دادن واسه شیمی فقط من خودم توصیه میکنم کتاب های تست بهمن بازرگانی (مبتکران) ترکونده نگران نباشیدفقط تست نیست نکته های کامل درحدالمپیکه خداییش
 

واسه فیزیک من خودم گاج سفیدخوندم اصلا نترس که همش تسته جواب های تست روباراه حل عالی میره که خودت کف کنی ولی برای اونایی که اصلانمی تونن فیزیک رودرک کنن این کتاب روتوصیه نمیکنم واسه اینجورداوطلب ها نشرالگو(3جلد)میتونه خوب باشه

فقط بچه نظربدین وسوالاتونوبپرسین من دیگه می خوام برم یواش یواش سطح درسا میره بالاومن نمی خوام جلوبقیه کم بیارم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 7 آبان 1390برچسب:, ] [ 13:33 ] [ تنها ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدیداینجانب رتبه 1800کشوری هستم والان در رشته مهندسی مکانیک مشغول هستم خوشخال میشم کمکتون کنم والبته عاااااااااااشششششققققق تیم بارسلونا
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 259
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1